Titels verzinnen is nog best lastig! - Reisverslag uit Kapelle, Nederland van Paul Riet - WaarBenJij.nu Titels verzinnen is nog best lastig! - Reisverslag uit Kapelle, Nederland van Paul Riet - WaarBenJij.nu

Titels verzinnen is nog best lastig!

Door: Paul van Riet

Blijf op de hoogte en volg Paul

20 April 2014 | Nederland, Kapelle

TL;DR : Nog negen dagen tot we vliegen, nu druk aan de voorbereiding, zin in!

"Nieuw Zeeland? Wat leuk! dan moet je wel zo'n waarbenjijnu dinges gaan bijhouden hé!" Dit is de zin die de laatste tijd het vaakst tegen mij gezegd is. Omdat ik dit avontuur graag wil vastleggen en ik jullie er gelijk mee op de hoogte kan houden is hij hier dan eindelijk.
Bij deze, welkom! Wat leuk dat je meeleest, ik hoop je op de hoogte te kunnen houden van alle avonturen en ondertussen een beetje kan vermaken.

Met nog anderhalve week te gaan worden de uren steeds waardevoller. Er is nog veel wat ik wil doen voor ik weg ga (bolus eten, familie en vrienden zien, genieten van mijn bed) en de druk wordt steeds meer te voelen. Met een goede planning kan ik alles rustig afmaken. Meer waarschijnlijk: Uitstellen en alles met haast afwerken.

Aan de andere kant: De meeste spullen zijn al binnen, de administratie is voldoende in orde en van de meeste mensen heb ik al in meer of mindere mate afscheid kunnen nemen. Dus het komt wel goed! Zeker aangezien het vliegen naar de andere kant van de wereld een redelijk harde deadline is.

Los van alle voorbereiding zinkt het feit dat dit avontuur werkelijkheid is steeds beter in. Ik word er steeds blijer van :)

Voor de mensen die zich trouwens afvragen waar de bovenste zin op slaat, dit is een TL;DR, oftewel Too long; Didn't Read. Voor de mensen die bij langere verhalen afhaken staat hier de samenvatting.


  • 23 April 2014 - 15:53

    Tim Hamelink:

    Sjezusss wat een lap tekst. :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Gaat voor studie Diergeneeskunde op onderzoeksstage naar Nieuw Zeeland. Onderwerp: elleboogdysplasie bij blindengeleidehonden. Los van dit geweldige onderzoek is het de bedoeling zo veel mogelijk avonturen te beleven, wat in dit land geen groot probleem zal zijn. Drive in life: Mensen en dieren helpen, lol hebben.

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 5205

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 25 Augustus 2014

Een oud-Zeeuw gaat naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: